Jei, tänään on mun nimipäiväni. :)
Sain ekan lahjan jo perjantaina, sillä mummo saapui klo 23.55 oven taakse. Olin jo ehtinyt nukkumaan pari tuntia, joten tuosta tapaamisesta en muista paljoakaan. Seisoin vaan ovella nuutuneena ja yritin pysyä pystyssä. Mua ei kannata herättää keskellä yötä.

Eilen käytiin äidin kanssa metsässä hakemassa värjäystä varten materiaalia. Käytiin samalla pikimin Veijolla ja hän oli tilannut mulle Kodin Pellervon vuodeksi. Olin itse asiassa puhunut sen tilaamisesta jo monta kuukautta sitten, tosi kiva kun Veijo sen muisti! Nyt pitää osallistua joka lehden mukana tulevaan arvontaan, sillä palkintona on Pellervon kankureille -kirja.

Tänään aamulla äiti sitten yllätti. Oli ostanut mulle laukun, jota olin himoinnut jokin aika sitten. Sain myös puisen rasian, päiväpeitteen sekä kulmalukkokansion. Ja viimeiseksi se kaikkein tärkein... Monta laatikollista nukkekodin huonekaluja! Lidlissä oli perjantaina myynnissä erilaisia paketteja nukkekodin huonekaluja, mutta koulun takia en sitten pystynyt sinne lähtemään. Äiti oli mennyt Lidlin oven taakse ennen sen aukeamista ja ostanut mulle useamman paketin. Kävellyt siellä kipeän jalan kanssa. :/ Nuo tavarat on kyllä tosi ihanteellista materiaalia pienoishuoneisiin. Nyt pitää enää keksiä aika koska niitä ehtisi tehdä.

Loppupäivä meneekin Sillanalusrockissa. Menen ainakin käymään siellä, jos tuo sade lakkaa. Huomenna koululta Muotimessuille Helsinkiin. Voisin lopuksi laittaa pari (isoa) kuvaa perjantailta koulusta. Laitan lopputuloksista kuvat kun ne valmistuvat. :)

Reiko-26.jpg

Reiko-3.jpg