Oon musiikillisesti mainoksien orja. Koti-ikävä -leffaa mainostetaan telkkarissa ja siinä soi 51koodia-bändin "Kahleet". Pari kertaa sen kuultuani kyseinen biisi alkoi kuulostaa kumman hyvältä. :) Pakkohan sitä nyt on kuunnella koko ajan. Nelonen puolestaa mainosti ilotulituksen kisoja, taustalla soi Teräsbetonin "Taivas lyö tulta". Kyllä mä vielä tuon levyn meen ostamaan ihan kyseisen biisin perusteella (tosin on sillä levyllä muitakin hassuja biisejä, joista tulee hyvä mieli niitä kuunnellessa. System of a Downin uutta levyä mainostettiin "B.Y.O.B."-biisillä, joka kuulosti (jälleen parin mainoksen kuuntelun jälkeen) erittäin hyvältä. Onneksi menin kuuntelemaan sen kappaleen ennen kuin himoitsin kyseistä levyä. Kertosäe on jotenkin niin kaunis, että muu kappale tuntuu olevan pilalla. Hmm... No nuo kolme esimerkkiä nyt muistan. Ei tällä hetkellä tule mieleen muita mainoksien vaikutuksia.

Osat ovat kääntyneet. Oon yrittäny parin tunnin ajan saada Outia puhelimella kiinni, jotta tietäsin Sillanalukseen lähtemisestä vähä enemmän. Yleensä mä olen se, jota ei millään saa kiinni. :D
-----
51koodia - Kahleet