Mä olen jo parin päivän ajan miettinyt Narniaa. Heillä on levytyssessio meneillään ja ilmeisesti pahoja ongelmia tietokoneen kanssa. Tuntuu kerrassaan surkealta. Mitä pidempään heidän levytyksessään kestää, sitä kauemmin uuden levyn tulemista saa odottaa. Eivätkä he todennäköisesti edes vedä keikkoja kovinkaan montaa ennen uuden levyn ilmestymistä. Tekis mieli lähettää heille vaikka postikortti & kertoa, että täällä pari fania on hengessä mukana.

12.8. on Narnialla keikka Hollannissa. Periaatteessa olisi mahdollista lähteä sinne, mutta tuona päivänä alkaa mulla koulu ja äidillä työt, puhumattakaan siitä kuinka paljon rahaa tuohon matkaan kuluisi. Saksan keikka 1.10. taasen on 2 päivää ennen mun synttäreitä. Voisi pyytää synttärilahjaksi matkaa Saksaan, jos vaan olisi joku varakas ystävä, joka mielellään sen matkan maksaisi. :D

Kuva edellisvuodelta Vaasasta. Minä, äiti & Narnian pojat. Tuolloin he omistivat meille ensimmäistä kertaa kappaleen. *snif*

 musa3.jpg

-----
Narnia - The Great Fall of Man