Viikko mennyt taas ihan liian nopeasti. Maanantaina olin koululta Arjan kanssa Muotimessuilla Helsingis. Kiinnostavaahan siellä oli, tosin liian paljon nähtävää käytettävissä olevaan aikaan verrattuna. Juttelin siellä erään nuoren suunnittelijan kanssa, joka suhtautui tosi avoimesti mun kysymyksiini hänen luonnoksistaan, malleistaan ja työvaiheistaan. Avarsihan se keskustelu näkökulmaa.
Torstaina jatkoi kuoroharkat. Mervi on edelleen mukana, siis kaikki hyvin. :)

Perjantai-iltana... Noh... Kävin erotiikkamessuilla Turussa. :D Scandinavian Hunkseista en tykänny, mutta British Chippendales oli hyvä. Ei harmita, vaikka pääsylippu olikin 15 euroo (mun budjetissa kallis), sillä oli tosi hieno kokemus käydä katsomassa nuo messut. Siellä näkyy niin erilaisia ihmisiä jokapäiväiseen elämään verrattuna. :D Ja Rakel Liekkikin oli niin... tavallisen näköinen...

Tänään oon väkertänyt kouluhommia. Nyt oon ajatellu levätä hetken ennen nukkumaan menemistä ja luen äidin kirjastosta lainaamaa kirjaa: "Mitä tehtäis koulun jälkeen? 365 vinkkiä 7-14-vuotiaille"
Siellä on ihan kiinnostavia juttuja. :D